De magie van het theater is moeilijk in woorden te vatten. Elke voorstelling is een complex geheel van tekst, geluid, decor, kostuums, belichting en het spel van de acteurs. De verbinding van dit geheel is essentieel voor een prachtige voorstelling!
Denkend vanuit dit perspectief maken wij de verbinding om de mogelijkheden van IT te gebruiken om jouw organisatie te verbeteren. Met trots kunnen wij zeggen dat we al een mooi portfolio aan opdrachtgevers de afgelopen jaren hebben mogen ondersteunen.
Onze opdrachtgevers




















Wat zeggen onze klanten over ons?
"IT Efficiency zet jouw organisatie aan tot nadenken en het efficiënter maken van je huidige procesflow"
De processen zijn per afdeling opnieuw onder de loep genomen en versimpeld, versnelt en geautomatiseerd. De huidige applicaties zijn onderzocht en er is een nieuw verbeterd proces, inclusief nieuwe applicaties, geadviseerd en geïmplementeerd. De verschillende projecten omvatten o.a. applicatiebeheer van de planningssoftware en de implementatie van Microsoft365. De gebruikers zijn vanaf het begin betrokken en door middel van trainingen hebben zij de nieuwe werkwijzen aangeleerd.


"Positieve ervaring, Anouk heeft enorm fijn de training gegeven, en de samenwerking in de voorbereiding vond ik ook erg plezierig"
IT Efficiency is al jaren betrokken bij Stadsschouwburg & Philharmonie Haarlem en heeft hen o.a. begeleidt bij de vervanging van het planningspakket. Om het kennisniveau hoog te houden binnen het theater hebben wij verschillende trainingen verzorgd. Hierdoor ontstaat er draagvlak binnen de organisatie en is de kennis up to date.
"Ze hebben de kracht om situaties uit te pluizen om tot de kern te komen. Dit maakt alles super duidelijk en wij weten precies waar wij nog meer aandacht aan moeten besteden in de toekomst"
Voor GelijkSpel in Concert heeft IT Efficiency een nieuw ticketingsysteem ingericht om de kaartverkoop en het proces achteraf soepel te laten verlopen. Een groot project waarbij het belangrijk was om te luisteren, te snappen waar het over ging, waar de behoefte lag en vooral om vooruit te kijken.


"Doortastend, stelt de juiste vragen en weet door te duwen waar dat nodig is"
IT Efficiency is al jaren betrokken bij Deventer Schouwburg als externe IT projectmanager. Het hele IT landschap is in kaart gebracht, verbeterd en heringericht. Selectietrajecten voor nieuwe software, interne verbeterprocessen en advies over optimalisatietrajecten van de bijbehorende interne processen. Daarnaast optimaliseert IT Efficiency de gehele kantoorautomatisering.
"Ze stellen de juiste vragen en weten goed een overview te houden zonder te veel in de dagelijkse activiteiten te zitten. Het is een stok achter de deur om toch is naar de mogelijkheden te kijken die niet direct gelinkt zijn aan je eigen werkveld"
Door het gebrek aan cohesie tussen de systemen ontstonden er moeilijkheden bij de gebruikers en was de wens om de samenwerking tussen de systemen terug te brengen. IT Efficiency maakte de vertaling tussen de wensen en technische mogelijkheden, waardoor er momenteel koppeling bestaan tussen het planningspakket, ticketsysteem, de kassa en het ERP systeem. Momenteel is IT Efficiency applicatiebeheerder bij het theater, optimaliseren we het borderelproces en richten we een nieuwe koppeling in.


"IT Efficiency zorgt voor een succesvol project door iedereen te respecteren op de manier waarop zij ‘in de wedstrijd zitten’ en het toch via de achterkant zo goed mogelijk te laten werken"
Hotel Theater Figi was op zoek naar een totaaloplossing die je dagelijkse sturing en overzicht een stuk makkelijker maakt. Door middel van rapporten en dashboards in PowerBI maakte IT Efficiency het mogelijk om heel eenvoudig één overzicht te krijgen waarmee ze dagelijks inzicht hebben in de stand van zaken.
"Door IT Efficiency leren wij onze eigen werkwijze beter te doorzien. We zijn veel alerter op de wijze waarop we nieuwe processen inregelen"
Als onderdeel van de professionalisering had Jeugd Dans Opleiding Fryslan de wens om een nieuw leerlingenadministratiesysteem te implementeren. Door de prettig verlopen gesprekken en de begeleiding zijn zij in staat om in hun backoffice een efficiency slag te maken. Het nieuwe systeem zorgt dat alle data nu op één plek staat.
